Foto´s - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

11 April 2009 | Bolivia, Sucre

Lieve Allemaal,

er staan weer nieuwe foto´s op mijn site! http://picasaweb.google.com/bosmanlotte/Bolivia# Voor meer van hetzelfde maar zeker ook voor foto´s van mij kan je kijken op http://picasaweb.google.es/moretjuliette/Bolivia?authkey=BorfZAN-5gE#

Liefs,

Lotte!

• 12 April 2009 - 08:30

Evelien:

Hey Lotte,

Wat een berg foto's! Ik had al wat verhalen van je gelezen, leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je zo lekker veel uit eten kan gaan!

Geniet ervan en tot op de hockey.

Groetjes,
    Evelien

• 12 April 2009 - 21:14

Lenny:

hi schat! Leuke fotos!! hoewel.... sommigen mogen ook wel gewist worden ;) Ik mis jullie, maar geniet ook even van het 'in NL zijn' tot volgende week dinsdag! Pompoensoepje doen in Sol y Luna :)?
    Liefs van mij!

• 12 April 2009 - 21:15

Lenny:

Oh ik kom ws nog in Utrecht, dus laat Lotte weten of ik iets voor je mee kan nemen! Je hebt mn nummer, moet je maar even aan haar doorgeven.

Liefs

• 13 April 2009 - 05:42

Frank, Nanny En Kids:

Hoi Lotte, Sorry dat we niet eerder hebben gereageerd. Nog steeds ontzettend leuk om je verhalen te lezen. Je foto's ga ik nu bekijken. Liefs van ons allemaal

• 14 April 2009 - 08:16

Lotte:

Hey lieverd,

Wauw wat gaaaaf die voetbalwedstrijd! :D Wiehoe!!!!

Nog andere spannende dingen meegemaakt?!

Geniet lieverd!

Dikke kus, Lotte

• 14 April 2009 - 09:42

Tanja:

Heeee Lott,
    Wat een super gave foto's. Volgens mij heb je echt de tijd van je leven. Ik heb helaas niet al je verhalen kunnen volgen, heb enorme tijdgebrek voor alles vanwege onze verbouwing. Eind deze maand gaan we eindelijk verhuizen. Hoop dat het daarna wat rustiger wordt. Geniet nog enorm daar. Dikke Kus Tanja

• 19 April 2009 - 17:39

Steef:

meissie, lekker aan het genieten op de bounty plaza??? vast wel. nou als goed is heb je mijn sms gehad, we krijgen een jongen erbij, een mannen gezin :s hoe moet ik dat bolwerken hahaha, afijn...nu weer een crime te gaan naam verzinnen.....afijn...komt goed. Spreek je snel! dikke kus van ons vieren!