Corazon Inquieto bestaat 3 jaar! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu Corazon Inquieto bestaat 3 jaar! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu

Corazon Inquieto bestaat 3 jaar!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

17 Mei 2009 | Bolivia, Sucre

Lieve Allemaal!

Alweer een drukke week achter de rug. Zaterdag 9 mei heb ik samen met Juliet en mijn gitaarleraar een gitaar gekocht. Waarna Juul en ik Met Lenny en Elsa hebben gegeten in Restaurant Marakech. Het was heel gezellig en erg lekker eten. Na uit eten te zijn geweest gingen we naar de film Shopaholic.

Zondag lekker niets omdat de rest van de week super druk zou worden. Ik heb tegenwoordig twee keer per week gitaarles, twee keer per week pilates en 1 keer per week fitnes.

Pilates is hier wel heel anders dan pilates in Nederland. Hier is het een full-boby-work-out op up tempo en dat 1,5 uur lang op 3600 meter hoogte is niet niets. Daarbij gaan we 1 keer week naar dezelfde sportschool om te fitnessen. Na drie maanden van niets doen werd het tijd weer lekker te sporten, want dat mis ik echt!

Afgelopen vrijdag bestond Corazon Inquieto 3 jaar en ik mag alle geldschieters feliciteren want jullie hebben daar aan bijgedragen! Een deel van het geld wat ik van jullie allen heb mogen ontvangen heb ik aan de huur en andere vaste lasten van het project geschonken. Dit omdat CI anders niet langer zou kunnen blijven bestaan. Samen met Juliet en een andere vrijwilligster hebben wij er voor kunnen zorgen dat alle kosten tot het eind van het jaar gedekt zijn. De kosten voor 2010 komen nu gelukkig beetje bij beetje binnen. Met de rest van het geld kopen we spullen en gaan we waarschijnlijk een dagje weg met de kinderen. Spullen die we tot nu toe gekocht hebben en willen gaan kopen zijn bijvoorbeeld; prullenbakken (we hebben nu een natte kartonnen doos die daartoe dient), lampenkappen, potloden, lepels, borden, een opstapje voor bij de wasbak een wereldkaart en nog veel meer. Ik wil jullie allen nogmaals hartelijk bedanken!

Vrijdagavond alweer naar de film geweest maar nu naar Angels & Demons. Zaterdag naar de fitnes en ´s middags geshopt voor CI. ´s Avonds bij Elsa in bed The Kiterunner gekeken.

Toen ik vanmorgen af stond te wassen was Elsa wat om me heen aan het draaien. Toen ik haar vroeg wat er was begon ze heel hard te huilen. De eerste paar minuten kon ze niets uitbrengen waarna ze snikkend zei dat ze ons zo ontzettend zou gaan missen. Dat ze geen afscheid wilde nemen en nu de pijn al voelde voor het afscheid dat pas over twee maanden komen gaat. Ze was helemaal van slag, wat mij van slag maakte. Ook ik zie heel erg op tegen het afscheid. Het liefste zou ik haar voor een paar weken mee naar Nederland nemen want ik zou haar heel graag mijn landje willen laten zien. Als er iemand gek is op Nederland is het Elsa wel, al is ze nooit in Nederland geweest. Ze heeft een kast vol Delftsblauw, ze heeft echte gele, houten Nederlandse klompen, drop, stroopwafels, geeft drie zoenen ipv de gebruikelijke één in Bolivia, doet boodschappen met haar Holland tas met tulpen erop. Ze noemt haar moeder oma en als ze lekker heeft gegeten zegt ze; ´Lekker, lekker!´ Het is geweldig om te zien. Ik ga haar heel erg missen!

Tot slot heb ik een paar foto´s van het feest van vrijdag op mijn site gezet.

Liefs,

Lotte!

  • 17 Mei 2009 - 18:06

    Steef:

    hey lieverd, wat een verhaal weer. Vond het erg fijn je even te horen afgelopen donderdag vooral nu, je begrijpt wel wat ik bedoel.

    spreek je snel en geniet

    dikke kus

  • 17 Mei 2009 - 19:31

    Lotte:

    Hey lieverd,

    Wat geweldig allemaal! :D Hoe was de film? Ik wil hem ook nog zien. Sorry van net maar ik werd continu van gmail gegooid. Heel vervelend!

    Geniet lieve schat!

    X

  • 17 Mei 2009 - 20:20

    Helma:

    Lieve Lotte,

    Wat vreselijk leuk dat jij straks gitaar kunt spelen èn Spaans kunt spreken als je terug bent.
    Dat je Elsa gaat missen kan ik begrijpen, jullie doen en delen zoveel samen. Liefs Helma

  • 17 Mei 2009 - 20:55

    Anneke :

    Lieve nicht,
    Het is niet verwonderlijk, Lotte, dat mensen in jouw buurt zich aan je gaan hechten en niet bij je vandaan willen. Je hebt de bijzondere gave om mensen hele oprecht met aandacht en liefde te omringen. Wees daar trots op en geniet ten volle van de laatste weken daar. Het wordt ene prachtige herinnering waar je met groots plezier en warmte aan zult teugdenken, dat geeft je ook voor later steun en houvast. Deze prachtieg ervaring neemt niemand je ooit meer af. Alle liefs, Lotte! Thomas, Lars en Anneke

  • 19 Mei 2009 - 09:53

    Sophie Wolterink:

    Hey Lotte,

    wat een verhalen allemaal en wat super dat je zo veel voor ze kan betekenen.
    Nog veel plezier de laatste periode.

    X Sophie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Laatste foto's

14 Juli 2009

Mijn thuis komst

09 Juli 2009

Laatste berichtje vanuit Bolivia

28 Juni 2009

Lago Titicaca, Isla del Sol y Copacabana

26 Juni 2009

Oma Rosita
Lotte

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 38630

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 16 December 2014

Van Guatemala stad naar Rio de Janeiro

12 Februari 2009 - 13 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: