Laatste berichtje vanuit Bolivia - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit Bolivia - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit Bolivia

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

09 Juli 2009 | Bolivia, Sucre

Lieve Allemaal,

nog 4 dagen en ik ben al weer thuis. Wat is dat ongelooflijk snel gegaan!

De laatste weken stonden vooral in het teken van afscheid nemen en alles voor het laatst doen.

Onze laatste dagen CI en 136 waren 1 groot feest met dansjes, tekeningen, ballonnen en cadeautjes. Natuurlijk was het ook verdrietig maar daar stonden we maar niet te lang bij stil.

Morgen laten wij ons nog even lekker verwennen en gaan we samen met Lenny en Elsa als afsluiting naar een Spa. ´s Avonds hebben we een klein afscheidsfeestje in Sol y Luna van alle lieve mensen die wij in de afgelopen 5 maanden hebben mogen leren kennen.

Zaterdag is het tas pakken en vroeg naar bed want om 3 uur gaat de wekker en beginnen wij ons reis terug.

Het was even spannend omdat we het vliegtuig van Miami naar Londen niet zouden halen maar vandaag heeft American Airlines alles netjes voor ons geregeld. Ons eerste en laatste vlucht zullen hetzelfde blijven alleen hebben we op Miami langer tijd om over te stappen en hebben we een extra stop op New York waardoor we op Londen geen 8 uur meer hoeven te wachten maar maar 1,5 uur.

Maandag 13 juli om 14.30 zal ik na 5 maanden Bolivia weer in Nederland zijn. Ik kan niet wachten!

Voor nog wat mooie foto´s... http://picasaweb.google.com/bosmanlotte/Bolivia2#5356119927125542930

Liefs,

Lotte

• 09 Juli 2009 - 22:04

Troost:

Welcome home.!
    Vette foto's ook, have a safe flight..

X

• 10 Juli 2009 - 06:35

Kirsten:

Tot maandag!!!! X

• 10 Juli 2009 - 06:46

Gerard:

je bent niet de enige die niet kan wachten. Goede vlucht, lieve dochter en ik kijk uit naar het moment dat je de douane doorkomt. Wij zijn er!!

• 10 Juli 2009 - 07:52

Evelien:

Goede reis!

Groetjes,
    Evelien

• 10 Juli 2009 - 08:40

Eline:

Hoi Lotte,

Geniet nog even van je laatste dagen en een goede reis!

Liefs Eline

• 10 Juli 2009 - 09:13

Steef:

lieverd!! jaja nog 3 nachtjes, fijn je weer bij ons te hebben. Enne we zijn er hoor maandag!! ben benieuwd hoe brent reageert. En op mijn persoontje niet letten, ben echt gewoon dik :( haha maar ja nog 12 weken te gaan niet zo gek.

fijn je weer te zien tot over paar nachtjes!!

dikke kus van ons gezinnetje
    *smak*

• 10 Juli 2009 - 09:18

Yvon:

Fijn dat je weer thuis komt lieve Lot! Ik heb al je verhalen met plezier gelezen en ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad!

Geniet er nog even van en vlieg dan maar gauw veilig naar huis toe! Liefs!

• 10 Juli 2009 - 09:18

Anneke Bosman:

Met open (en vooral liefdevolle) armen ontvangen we je straks weer in ons midden, grandioze mooie Lotte, joecheee!
    Alle sterkte met afscheidstranen en goeie terugvlucht! **A

• 10 Juli 2009 - 09:27

Frank, Nanny&kids:

Hoi Lotte, alsnog geniet van je laatste uren in Bolivia. Thuis is het koud en erg nat. Wij zijn erg benieuwd naar je verhalen. Goede terugreis! Liefs Frank, Nanny, Cindy en Laura

• 10 Juli 2009 - 14:18

Lotte:

Lieve Lot,

Na vijf maanden is dit avontuur dan toch echt voorbij. Wie had dat in het begin gedacht? Dat alles zo snel zou gaan en dat je zo'n ongelooflijk mooie tijd zou hebben. Ik ben heel erg blij dat je zo hebt genoten en zo veel mooie en goede dingen hebt gedaan. Ik hoop dat het afscheid je niet te zwaar valt. Ik wil je in ieder geval een hele goede reis terug wensen.

Ik kan niet wachten om je weer te zien!!! Ook al zou ik dat toch echt nog even moeten...

Lieve Lot,

Tot gauw!

Kus, Lotte
    p.s Safe flight en happy landings! ;D

X

• 11 Juli 2009 - 10:33

Hannie:

Hey, Lotte

een hele goede reis gewenst en wie zien jou en Juliëtte maandag op Schiphol!

Henk, Hannie, Michel en Ying.

• 11 Juli 2009 - 13:49

Carlijn:

Lieve Lotje! :D

Volgens de familie hier in Zwitserland moet ik mijn vlucht morgen terug naar Schiphol missen! Misschien ook maar een goed idee aangezien er al zoveel mensen op je staan te wachten op Schiphol maandag!! ;)
    Geniet nog maar even van je laatste dag bolivia. Want dat is altijd beter dan te horen: 'Welcome on Schiphol airport where the local time is 2.30 PM. The temperature outsite is 12 degrees and there is a strong wind. We hope that you enjoyed flying with us. We wish you a nice day or a good trip here in Holland. We hope to welcome you back on board soon. Goodbye!'

HOU VAN JOU!!

xxxx