Mijn thuis komst - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu Mijn thuis komst - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu

Mijn thuis komst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 Juli 2009 | Bolivia, Sucre

Lieve Allemaal,

het laatste bericht over mijn Bolivia avontuur.

Zater- op zondagnacht ging om half 4 de wekker om afscheid te nemen en richting het vliegveld te gaan. Samen met Juul, Elsa en Lenny gingen we om 4 uur met de taxi naar het vliegveld. Na dikke tranen en dikke knuffels vlogen wij om 10 voor 7 naar Santa Cruz de la Sierra. Na een stop van een uurtje vlogen we door naar Miami waar we drie uurtjes hadden om ons koffers op te halen, opnieuw in te checken en alle vragen en fingerprints te ondergaan.

Van Miami vlogen we naar New York waar we maar een half uurtje hadden om van gate naar gate te rennen. Hier gelukkig geen koffers, vragen en fingerprints.

Van New York vlogen we in een voor de helft leeg vliegtuig naar Londen. Na een filmpje en wat eten heb ik heerlijk op 3 stoelen liggen slapen.

Aangekomen op Londen nog maar 1 vlucht te gaan naar Nederland, familie en vrienden. De zenuwenen had ik goed te pakken. De vlucht (van net een uurtje) duurde mij dan ook veelste lang.

Voor de laatste keer ging ik door de duoane en nog voor ik bij de bagageband was zag ik al mijn lieve familie en vriendjes al staan. Heel onwerkelijk om iedereen weer te zien en niet leuk dat er glas tussen zat gezien het feit ik nog even op mijn spullen moest wachten. Ook het wachten op mijn spullen duurde mij veelste lang maar toen ik eindelijk mijn koffer en tas had wist ik niet hoe snel ik naar mijn vrienden en familie toe moest.

Iedereen dik en dik geknuffeld. Wat ontzettend fijn om iedereen na 5 maanden (sommige na nog langer) weer vast te kunnen houden. Ballonnen, bloemen, borden, oranje boa's en gegil bij mijn aankomst. Het had niet mooier kunnen zijn!

Eenmaal thuis, gegeten wat ik zo gemist had. KAAS, kaassoufle en een frikadel speciaal! Heerlijk! Na met Bolivia gebeld te hebben even lekker gedouched en me omgekleed.

's Avonds kwamen al mijn lieve vriendjes en familie. Heerlijk in de tuin gezeten en Hollands lekkers gesnoept, een glas prosecco gedronken en mijn eigen taart met foto aangesneden. Wat cadeautjes uitgedeeld en GENOTEN!

Thuis, in mijn eigen bedje, heerlijk geslapen! Thuis zijn is nog wat onwerkelijk maar wel heel erg fijn.

Ik wil iedereen bedanken die me de afgelopen 5 maanden gevolgd hebben en mij zo ontzettend veel liefde hebben gegeven!

Ik heb jullie gemist!

Lotte

  • 14 Juli 2009 - 16:59

    Carlijn:

    Zo blij dat je weer thuis bent! :D
    Hou van je!
    xxxx

  • 14 Juli 2009 - 17:09

    Jan En Gerrie:

    lieve Lotte,
    wij zijn dat je weer terug ben, we moeten maar gauw een afspraak maken datwe in rijswijk langs komen.
    geniet lekker van het thuis komen, je zal dat gevoel nog wel een paar dagen hebben.

    veel liefs uit zutphen

  • 14 Juli 2009 - 17:42

    Tedje:

    Hey lieffie
    vond het gisteren heel fijn je weer te zien!!!
    Hoop dat je lekker bent bijgeslapen!!
    Dikke kus

  • 14 Juli 2009 - 18:44

    Remco:

    Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar ja vakantie op Malta doet me echt even goed.
    Spreek je wel als ik terug ben.

    X

  • 14 Juli 2009 - 19:33

    Yvon:

    Wat fijn dat je weer thuis bent lieve Lot! Ik heb je vanaf dag 1 gevolgd en hoop je gauw weer te zien.. Lekker thee leuten in Leiden?

  • 14 Juli 2009 - 19:34

    Charlotte:

    Hee Lot,
    Wat moet het heerlijk en ontzettend gek zijn om weer terug te zijn..
    Hoorde van Carlijn dat je wel alweer mooie plannen had om op Hudito langs te komen, dus dan zie ik je zowieso dan daar en miss wel eerder in het oude vertrouwde Rijswijk!
    Geniet van iedereen weer om je heen!
    Xje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Laatste foto's

14 Juli 2009

Mijn thuis komst

09 Juli 2009

Laatste berichtje vanuit Bolivia

28 Juni 2009

Lago Titicaca, Isla del Sol y Copacabana

26 Juni 2009

Oma Rosita
Lotte

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 38646

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 16 December 2014

Van Guatemala stad naar Rio de Janeiro

12 Februari 2009 - 13 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: