Nog 3 maandjes... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu Nog 3 maandjes... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu

Nog 3 maandjes...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

15 November 2008 | Nederland, Rijswijk

Vluchtgegevens

HEEN
Amsterdam Londen,Heathrow American Airlines AA 6434 12/02/09 07:25 12/02/09 07:45

Londen,Heathrow Miami, fl American Airlines AA 57 12/02/09 09:45 12/02/09 14:45

Miami, fl La Paz American Airlines AA 922 12/02/09 23:20 13/02/09 06:40

TERUG
La Paz Miami, fl American Airlines AA 922 12/07/09 06:50 12/07/09 15:45

Miami, fl Londen,Heathrow American Airlines AA 56 12/07/09 20:05 13/07/09 09:35

Londen,Heathrow Amsterdam American Airlines AA 6504 13/07/09 11:35 13/07/09 13:50


Donderdag 12 februari vertrek ik voor 5 maanden stage naar Bolivia, Zuid Amerika. Samen met een studiegenootje, Juliette, ga ik daar eerst een maand Spaans leren en daarna vier maanden werken aan twee projecten. In de weekeinden en maandagen en of vrijdagen dat we vrij zijn gaan we reizen. Zo willen we heel graag naar het Titicacameer, Copacabana, Uyuni ofwel de zoutmeren en de jungle in. Als we niet reizen zijn we hard aan het werk op de projecten CI en 136.

CI ofwel het project Corazón Inquieto (onrustig hart) is gericht op kinderen en jongeren uit de marktwijk Gran Poder. Bij de kinderbescherming in Grand Poder komen iedere dag gemiddeld 10 nieuwe zaken binnen die te maken hebben met mishandeling/ misbruik of verwaarlozing. Veel gezinnen kunnen maar met moeite de eindjes aan elkaar knopen en de alcoholproblematiek is ook groot in deze buurten.

Veel kleine kinderen zijn de hele dag bij hun moeder op de markt. Ze zitten te spelen in een doos of tussen het koopwaar. Wij bieden deze kinderen een aantal uur per dag een speelruimte aan die speciaal voor kleine kinderen is ingericht, waar zij zich beter kunnen ontwikkelen op motorisch, psychologisch en sociaal gebied.

Auberge de Emergencia Linea 136”, ofwel 136 is een opvanghuis voor kinderen die niet meer thuis kunnen wonen. Deze kinderen worden uit huis geplaatst, of op straat gevonden. De kinderen kunnen om verschillende redenen niet meer thuis wonen. Alcoholmisbruik van de ouders, mishandeling, ziekte of sterfte van de ouders, sommige meiden zijn ongewenst zwanger en worden daardoor door hun ouders op straat gezet; elk kind heeft zijn eigen probleem.

12 februari gaat mijn grote avontuur beginnen en ik heb er heel erg veel zin in!

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie via deze weg mijn avonturen volgen!

Liefs,

Lotte!

  • 15 November 2008 - 18:33

    Juliette Moret:

    Het schiet nu echt op! Nog even en we zitten in het vliegtuig! =)

    Un beso y abrazo!


  • 15 November 2008 - 18:34

    Juliette Moret:

    Het schiet nu echt op! Nog even en we zitten in het vliegtuig! =)

    Un beso y abrazo!


  • 15 November 2008 - 19:00

    Carlijn:

    LOT!

    Jij kan niet wachten tot je gaat! Ik kan niet wachten tot je terug komt met veel nieuwe en mooie ervaringen. :D

    HOU VAN JOU!

    xxx

  • 15 November 2008 - 19:18

    Ingrid:

    Hey Lotte!
    Wat ontzettend leuk dat je deze weblog bent gestart. We gaan je met z'n allen volgen, hoor! Voor jou is het aftellen nu een beetje begonnen. Eerst nog je 21ste verjaardag vieren en dan is het zover. Nou, veel succes en plezier met alle voorbereidingen.

    Liefs, ook van Pieter en Marieke! Ingrid

  • 15 November 2008 - 20:07

    Esmeralda:

    Hey Lot,
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen, gaan we zeker doen!!
    Kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt, wordt vast een fantastische ervaring en het gaat nu echt snel. Spannend!
    Liefs

  • 15 November 2008 - 20:40

    Steef:

    hey lot we gaan je missen, vooral brent :)

    dikke kus steef

  • 15 November 2008 - 20:45

    Yvon:

    Spannneeeenndd!! :D

  • 15 November 2008 - 22:46

    Charlotte:

    Hee Lot,
    Wat onwijs gaaf, het komt nu wel erg dichtbij.. Ben je er helemaal klaar voor?! Super spannend en echt super leuk! Ik ga al je verhalen lezen!
    XXXX Charlotte

  • 16 November 2008 - 12:37

    Annelien:

    Hey Lot,

    Ik ga jullie zeker volgen hoor!!! vind het echt super wat jullie gaan doen en ben benieuwd naar jullie ervaringen en belevingen!

    Dikke kus!!!

  • 16 November 2008 - 12:57

    Syl:

    Hej meis!!
    Zo komt het egt steeds dichter bij; je kan met aftellen gaan beginnen:D! Leuk voor jou, mr ik ga je wel ontzettend missen:(! Zie je snel!! Dikke X!

  • 16 November 2008 - 12:58

    Syl:

    Hej meis!!
    Zo komt het egt steeds dichter bij; je kan met aftellen gaan beginnen:D! Leuk voor jou, mr ik ga je wel ontzettend missen:(! Zie je snel!! Dikke X!

  • 16 November 2008 - 14:39

    Monique:

    en eline en hans en .... gaan je missen meis!en we gaan je zeker volgen, misschien komen we wel langs alhoewel met zo'n kleine schreeuwlelijk zal dat niet heel makkelijk gaan, zet eline wel n weekje op de plane, kan ze jullie helpen, dikke kus

  • 16 November 2008 - 14:50

    Petra:

    Hi Lotte,

    wat leuk om een berichtje te ontvangen, en ook zo op de hoogte te zijn van je avontuur. Ik begrijp dat het enige maanden is uitgesteld (je zou toch eigenlijk in novemer gaan, of niet?). Hoe gaat het voor de rest me jou en natuurlijk ook met je moeder? Van een afspraak is het helaas (nog) niet gekomen, wie weet lukt het nog voordat je gaat?
    Hier gaat alles goed. Fleur heeft het prima naar haar zin op school en Hanne is haar ondeugende zelf! Ik ben weer aan het werk voor 3,5 dag en het bevalt prima.
    heel veel groetjes,
    Petra, Marcel, Fleur en Hanne

  • 16 November 2008 - 21:58

    Anneke:

    Lieve nicht,

    Je gaat zien en meemaken wat en verrijking deze reis in je leven zal zijn. We gaan je volgen en steunen en zijn er voor je. Met al die prachtige moderne communicatiemiddelen ben je nooit (echt) ver weg. Dikke kus, Anneke

  • 17 November 2008 - 14:58

    Lotte:

    Lieve Lot,

    Het klink allemaal zooo gaaf en spannend! Ik ben blij dat ik mee mag in je roze koffer ;)!

    Je weet dat ik je heel erg ga missen he meissie... (

    Kus

  • 17 November 2008 - 14:59

    Lotte:

    Lieve Lot,

    Het klink allemaal zooo gaaf en spannend! Ik ben blij dat ik mee mag in je roze koffer ;)!

    Je weet dat ik je heel erg ga missen he meissie... (

    Kus

  • 17 November 2008 - 14:59

    Lotte:

    Lieve Lot,

    Het klink allemaal zooo gaaf en spannend! Ik ben blij dat ik mee mag in je roze koffer ;)!

    Je weet dat ik je heel erg ga missen he meissie... (

    Kus

  • 17 November 2008 - 15:00

    Lotte:

    Lieve Lot,

    Het klink allemaal zooo gaaf en spannend! Ik ben blij dat ik mee mag in je roze koffer ;)!

    Je weet dat ik je heel erg ga missen he meissie... (

    Kus

  • 19 November 2008 - 17:31

    Alex:

    Lief lief kindje, wat heb jij nu al veel fans zeg. Nouja +1 met mij erbij.. Ik ga natuurlijk ook een waarbenjij bijhouden maar ik ben al jaloers op de jouwe!

    Het is wel spannend hoor wat je allemaal gaat doen. Ik ga je waarbenjij.stalken.

    Kus

  • 02 December 2008 - 12:08

    Jordy Moor:

    hey Lot

    ik ga je zeker volgen, ik hoop dat je veel leuke en natuurlijk nieuwe ervaringen op gaat doen..

    groetjuhzz Jor

  • 17 December 2008 - 16:47

    Robert Zalmé:

    Respect! Gelijk even de rss feed instellen :d

    Echt onwijs gaaf dat je er zometeen zit en ik weet zeker dat het een life time experience gaat zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Laatste foto's

14 Juli 2009

Mijn thuis komst

09 Juli 2009

Laatste berichtje vanuit Bolivia

28 Juni 2009

Lago Titicaca, Isla del Sol y Copacabana

26 Juni 2009

Oma Rosita
Lotte

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 38738

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 16 December 2014

Van Guatemala stad naar Rio de Janeiro

12 Februari 2009 - 13 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: