Nog maar 1 maandje... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu Nog maar 1 maandje... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 maandje...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

12 Januari 2009 | Nederland, Rijswijk

Over precies een maand ben ik weg. Het gaat nu echt heel erg snel. Nog twee weken stage lopen en naar school en dan de laatste twee weken vrij om de laatste dingetjes te regelen. Vrijdag krijg ik nog drie vaccinaties en dan ben ik er echt helemaal klaar voor. Ik heb heel erg veel zin maar begin het nu toch ook best een beetje spannend te vinden. Mijn volgende bericht zal waarschijnlijk vanuit het buitenland zijn. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Lotte!

  • 12 Januari 2009 - 21:33

    Papa:

    Ik mis je nu al. Dikke kus en eerst nog een mooi feest. Ik heb er zin in.

  • 12 Januari 2009 - 21:57

    Carlijn:

    Lieve, Lieve nicht! Met 8 GB en je overlevingspakket aan medicijnen ga jij het helemaal maken daar.
    Maar voordat je gaat moet je nog even naar Den Bosch, Tilburg, Eindhoven of waar dan ook om een feestje te bouwen! ;)

    IK HOU VAN JOU! (L)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    p.s. We moeten ook nog op huis bezoek bij nummer 14! Wanneer doen we dat? ;)

  • 13 Januari 2009 - 06:05

    Roel Van Til:

    hHallo Lotte,
    Ik kan het mij voorstellen dat je helemaal geen zin in hebt. Ik zit nu in Australie en het is helemaal niet leuk :p

    Groeten uit Perth

  • 13 Januari 2009 - 09:38

    Sylke:

    Spannend...! Ben momenteel niet alleen druk met mn stage, mr ook met jou;)! Mis je nu al...

    Veel liefs!

  • 13 Januari 2009 - 15:41

    Cherelle:

    Spannend! Ben beetje jaloers wel, zit saaie overheidscommunicatie te leren voor de tentamenweek en jij mag je spullen pakken!

    KUS!

  • 15 Januari 2009 - 11:51

    Lotte:

    Nog maar heel even...

  • 29 Januari 2009 - 16:07

    Petra:

    Lieve Lotte,

    ik hoop dat je een leuk feestje hebt gehad. Helaas konden we er niet bij zijn, omdat ik flink geveld ben geweest de afgelopen weken door de griep.. en laat die net op die dag begonnen zijn!
    Je bent echter nog even hier, dus ik bel je snel nog even.
    Lfs,
    Petra

  • 01 Februari 2009 - 11:45

    Mama:

    Lieve Lot
    Februari 2009 bijna is het zover, jouw Fantastische Stage Bolivia!!!
    Ik weet nog goed dat je het kwam vertellen, of was het vragen? SUPERTROTS.
    Moet je doen, wat een voorbereiding, daaruit bleek al snel dat je er voor de volle 100 procent voor gaat!!
    Vrijdag je eerste Stage bij Mappa Mondo afgesloten, met Verdriet, je had er graag nog langer willen
    blijven dat was een mooie ervaring.
    Over 11 dagen ga je weg ik zal je errug missen, maar weet waar je ook bent, jij altijd in mijn gedachte bent.
    Afscheid is moeilijk, je vrienden, Familie, zoveel lieve mensen die aan jou zullen denken!
    Ik hoop, al is het op afstand veel met jou te mogen delen.
    Liefs Mama


  • 04 Februari 2009 - 11:54

    Steef:

    hey lieverd, nog een weekje dan is het zover. Het avontuur gaat beginnen...jeetje 5 maanden lang hoor voor ons dan voor jou vliegt het voorbij!

    Hou ons lekker zoveel mogelijk op de hoogte met je verhalen.

    dikke kus en geniet!

    stefanie, en dikke tut van Brent

  • 11 Februari 2009 - 08:09

    Carlijn:

    Je laatste dag!! :D

  • 11 Februari 2009 - 10:38

    Charlotte:

    Hee lieve Lot,

    Heeeeeel erg veel plezier! Ga je verhalen zeker bij houden! En Geniet d'r van en een heeeele goeie reis!

    Kus

  • 13 Februari 2009 - 14:39

    De Halve Groep:

    Lieve Lotte,
    Gelukkig ben je veilig aangekomen! We wensen je heel veel plezier. Wij zijn nu met de halve groep op weg naar frankrijk in onze prachtige truien :).
    We hopen snel je eerste avonturen te lezen!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Laatste foto's

14 Juli 2009

Mijn thuis komst

09 Juli 2009

Laatste berichtje vanuit Bolivia

28 Juni 2009

Lago Titicaca, Isla del Sol y Copacabana

26 Juni 2009

Oma Rosita
Lotte

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 38741

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 16 December 2014

Van Guatemala stad naar Rio de Janeiro

12 Februari 2009 - 13 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: