Foto´s! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu Foto´s! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu

Foto´s!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

08 Maart 2009 | Bolivia, Sucre

Lieve Allemaal!

Heel erg bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties. Ik lig iedere keer weer helemaal in een deuk en het doet me echt heel erg goed al jullie berichtjes te lezen! Ik heb weer nieuwe foto´s op picassa geplaatst! http://picasaweb.google.com/bosmanlotte/Bolivia#

Liefs,

Lotte

  • 08 Maart 2009 - 18:53

    Femke:

    Buenas noches Lotte! Of moet ik buenas tardes zeggen... Hoe laat is het bij jou? ;-)
    Qué tal? Ik geniet van het lezen van al je verhalen en het zien van je foto's. Ik wens je heeel veel plezier op deze mooie en onvergetenlijke reis!

    Beso! x Fem

  • 08 Maart 2009 - 18:54

    Steef:

    zojuist jou gesproken over msn. erg leuk.

    Gave foto's ook, zo maken wij ook een beetje mee wat jij mee maakt.

    liefs dikke kus steef,lex en Brent

  • 08 Maart 2009 - 19:24

    Hannie:

    Hoi Lotte, net Juliëtte op msn gesproken.Gaat goed met jullie hé. We kijken regelmatig naar jouw site voor "andere verhalen" en foto's. Heel erg leuk! Binnenkort weer een tripje in het vooruitzicht!! Geniet nog maar straks is het "hard werken"? Groetjes van Henk, Hannie, Michel en Ying.

  • 08 Maart 2009 - 19:43

    Dominique:

    wat leuk om al die foto's te kunnen zien! wat is het toch een andere wereld waar jij nu in zit! geniet!
    X

  • 08 Maart 2009 - 19:53

    Gerard:

    Ha Lieve Lotte, wat bijzonder om te weten - bij het zien van die prachtige foto,s - dat jij daar nu rond loopt en nog een paar maanden blijft. Ik zie je nog weggaan. Mooi om te zien want zo gaat jouw reis voor mij nog meer leven. Heel veel succes met het project en natuurlijk een hele dikke kus. Hvj. Liefs.

  • 09 Maart 2009 - 02:59

    Marja:

    Hé Lotte, leuke foto's heb je, van een totaal andere wereld dan die van ons (zowel Nederland als Nieuw Zeeland).
    En ik ben het met je eens: Gina is veel liever! En dan die foto van die lamafoetussen, zou je mee naar huis nemen toch?!
    Lotte, heel veel plezier en dikke kus!

  • 09 Maart 2009 - 04:47

    Lotte:

    Lieve Lot,

    Wat een geweldige foto's en wat zie je er stralend en gelukkig uit!
    Ik ben blij om te zien dat je je zo vermaakt... Wat een gave dingen maak je toch mee!

    Dikke kus

  • 09 Maart 2009 - 07:07

    Yvon:

    Mooie foto's en heerlijke verhalen! Smullen!! En wat fijn dat je pindakaas gevonden hebt, feestjee! Hopelijk geniet je iedere seconde.. Blijf schrijven!

  • 09 Maart 2009 - 10:20

    Annelien:

    Hey Lot,

    Zo ver weg maar ook weer zo dicht bij dankzij je mooie foto's. Echt leuk om te zien! zo kan ik echt met jullie meegenieten.

    Dikke knuffel

  • 09 Maart 2009 - 10:24

    Ria:

    Hoi Lotte
    Heerlijk die foto`s en goed te zien hoe goed het met jou gaat,maar werk je nu ook wel?of is het alleen nog maar genieten en spaanse lessen.
    dikke kus

  • 09 Maart 2009 - 19:04

    Joris:

    Hey Lotte,

    Ik hoor allemaal goede verhalen! Wat een waanzinnig heftige foto's. Echt een super ervaring! Veel plezier!

    Dikke knuffel, Joris

  • 11 Maart 2009 - 11:55

    Dée:

    He Lot!

    Ik vind het ontzettend leuk om je zo te volgen op de site! En al die foto's, echt prachtig!
    Geniet er echt enorm van!Ook van mij!

    Liefs,
    Dée

  • 16 Maart 2009 - 09:12

    Lotte:

    Lieve Lot,

    Wat spook je allemaal uit daar?! Hoe zijn je kindjes? Lukt het met je Spaans?

    Laat je snel weer eens wat horen want we zijn allemaal heeeeel erg benieuwd!

    Dikke kus

  • 16 Maart 2009 - 17:31

    Sebastiaan:

    Hoi lieve Lotte!

    Leuk om je verhalen te lezen. Heb er is goed de tijd voor genomen. Klinkt allemaal zo ver weg en leuk! Wat een mooie ervaring om 5 maanden in Bolivia te wonen...
    Heel veel plezier met alles wat je doet en mee maakt!

    Liefs en een dikke kus!

  • 16 Maart 2009 - 18:21

    Steef:

    hey meis, zo ben weer benieuwd naar je volgende verhalen hoor, duurt wel erg lang haha

    nog lekker naar het zin? niet teveel appeltaarten en stampot en kroketten eten he!!
    dikke kus van ons en natuurlijk een hele dikke kwijlkus van Brentje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Laatste foto's

14 Juli 2009

Mijn thuis komst

09 Juli 2009

Laatste berichtje vanuit Bolivia

28 Juni 2009

Lago Titicaca, Isla del Sol y Copacabana

26 Juni 2009

Oma Rosita
Lotte

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 38707

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 16 December 2014

Van Guatemala stad naar Rio de Janeiro

12 Februari 2009 - 13 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: