Foto´s - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

25 Maart 2009 | Bolivia, Sucre

Lieve Allemaal,

ik heb weer wat foto´s kunnen plaatsen op http://picasaweb.google.com/bosmanlotte/Bolivia#. En heb ik erg moeten lachen om de volgende woorden. Papa betekend aardappel, opa is een scheldwoord en Durex is plakband! Hahaha! Grappig dat Latijns Amerikaans Spaans.

Liefs,

Lotte

• 25 Maart 2009 - 17:34

Hannie:

Hoi Lotte, zoals je weet kijken we ook altijd op
    jouw site o.a. omdat jij Juliëtte op de foto zet! Lekker dat jullie ook dit soort tripjes ondernemen om te ontspannen!.Ziet er toch goed uit. Groetjes uit Hoofddorp van ons allen.

• 25 Maart 2009 - 17:56

Annelien:

Lieve Lotte,

Ben blij dat het weer goed met jullie gaat. Lekker dat jullie er ook een weekendje tussenuit zijn geweest. Ik geloof graag dat je dat af toe nodig hebt.
    Het is erg leuk om de foto's te bekijken!

Heel veel plezier en ga ervoor. Je kan het!

Liefs Annelien

• 26 Maart 2009 - 08:50

Lotte:

Hey lieve Lot,

Wat een prachtige foto's! Ik wil graag die vw als souveniertje ;) Je mag hem ook eerder per post sturen :P
    Het klinkt allemaal heerlijk weer! En die Elsa ziet er zoooo lief uit.. Enjoy babe!

Dikke kus

• 26 Maart 2009 - 11:32

Steef:

hey meis mooie fotos, leuk om te zien wat jij doet en meemaakt!

dikke kus steef

• 26 Maart 2009 - 11:32

Anneke:

Ha Lieve nicht, het klonk ook allemaal al te mooi en te goed dus een dipje kon niet uitblijven en als je dan ziek wordt is een land ineens wel heel ver en heel vreemd en wil je gewoon weer even thuis op de bank bij je moeder......dat is heel normaal! Gelukkig ben je inmiddels in the mood en is je humor en lach erweer. Schitterende foto's, Lot, enig om je te volgen. Veel liefs! A
    Gister heel gezellig met je moeder zitten babbelen en kreeg een heerlijk dikke knuffel; van je!

• 26 Maart 2009 - 23:29

Marja:

Hoi Lotte,
    Wat een indrukwekkende foto's. Echt leuk om zo een indruk te krijgen van waar je bent en wat je doet. Kan me voorstellen dat zo'n weekendje in die hot pools heerlijk was. Mooi om te lezen hoe je na je dip nu weer zo enthousiast bent! We blijven je volgen! Dikke kus uit NZ!

• 27 Maart 2009 - 09:58

Brent:

Kusje voor tante Lot, mis je....