Foto´s en telefoonnummer - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu Foto´s en telefoonnummer - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Lotte Bosman - WaarBenJij.nu

Foto´s en telefoonnummer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

17 Februari 2009 | Bolivia, Sucre

Lieve Allemaal,

aangezien er op waarbenjij maar 10 foto´s geplaatst kunnen worden zullen mijn foto´s te zien zijn op http://picasaweb.google.com/bosmanlotte/Bolivia# Ook heb ik een Boliviaans nummer waar jullie mij voor 8 eurocent op kunnen bellen via de belbazaar. Het nummer is 0900 0821. Je hoort dan een mevrouw die zegt het nummer te draaien en af te sluiten met een hekje. Je moet, als je mobiel belt, in ieder geval daarna niet gebruik maken van het telelfoontje op je eigen toestel, want dan bel je rechtstreeks via jouw eigen provider en dat is nu net niet de bedoeling. Dan mijn nummer 0059170117596 en afsluiten met hekje. Wachten en je hoort - als je geluk hebt - vanzelf.. Met Lotte!

Liefs,

Lotte

  • 17 Februari 2009 - 19:43

    Marja:

    He Lotte, leuk jouw berichtje te lezen terwijl ik op London Heatrow zit! Over een uurtje het volgende stuk naar Singapore. Ga je zeker bellen en skypen vanuit NZ. Foto's kijk ik met Alexandra samen. Heel veel plezier, dikke kus

  • 17 Februari 2009 - 19:44

    Gerard:

    Lotte, wat gaaf om al die foto,s te zien. En wat een bende al op jouw kamer (geintje). Hoe was de Spaanse les. Had je al veel geleerd van Marineves? Net Marja uitgezwaaid bij dezlefde gate als jij. Vloer weer iets natter. Dikke kus en heel veel geluk. Muchos... helaas, les gemist. Dikke kus.

  • 17 Februari 2009 - 19:45

    Carlijn:

    Nice pictures! :D
    xxx

  • 17 Februari 2009 - 19:48

    Lotte:

    Die foto's zijn gaaaaaaaaaaaaf!

    Dikke kus

  • 17 Februari 2009 - 20:00

    Elma:

    Hoi Lotte, wat leuk om wat over je te lezen en die foto's zijn helemaal leuk!!!!
    Geniet lekker van alles en k blijf je volgen hoor!

    Kus

  • 18 Februari 2009 - 06:13

    Kirsten:

    Ik vind het omaatje helemaal schattig!!

    Veel plezier met carnavallen komend weekend!!


  • 18 Februari 2009 - 07:07

    Anita:

    Lieve Lot,zal dit mijn eerste verslaving worden!
    Chatten met jou, ik vond het bellen ook Super fijn om jou zooo enthousiast te horen, je hebt het echt naar je zin!!
    Doe maar veeel foto's en lange verhalen.
    En leuk het Meisje met de Parel!
    En de Spaanse lessen? ik kijk nog elke dag op jouw blaadjes in de Douche, ik haal het er nog even niet vanaf!
    Dikke Kus Mama

  • 18 Februari 2009 - 07:09

    Robert Zalmé:

    Mooie foto's. Wat zit je eigenlijk in een bergachtig gebied! Ziet er erg mooi uit, maar lijkt me vrij pittig wanneer je lopend of fietsend (?) ergens heen wilt...

  • 18 Februari 2009 - 08:19

    Tedje:

    Hey schat
    Die foto's zien er helemaal geweldig uit!!!
    En je kamertje is echt superleuk, vooral die nederlandse spulletjes, helemaal top!
    Heel veel plezier dit weekend met het driedaagse carnaval, hoop dat het zo geweldig is als op de foto's:)
    Hele dikke zoen

  • 18 Februari 2009 - 08:50

    Helma:

    Hallo Lotte,

    Zo ver en door deze berichten toch dichtbij!
    Leuk huis, lief omaatje en fijne kamer en goed al die positieve verhalen!
    Alleen geen stofzuiger gezien!
    Veel liefs en ik blijf je volgen ! Helma (en Bart)

  • 18 Februari 2009 - 09:15

    Alex:

    Hey lot,

    Super om te horen dat je het naar je zin hebt. Mooie Foto's! Geniet! kus

  • 18 Februari 2009 - 12:12

    Ria:

    Heerlijk Lotte al die leuke foto`s nu kunnen we tenminste zien hoe jij daar leeft
    Dikke kus

  • 18 Februari 2009 - 13:57

    Steef:

    hey lieverd, leuk om alles te lezen zeg. En je bent al aan het genieten mooi zo!!! erg belangrijk voor je het weet zit je weer in dit koude land, hoewel bij jou het weer ook elk moment omslaat haha
    meis geniete ervan.
    dikke kus en knuf van brent

    steef

  • 18 Februari 2009 - 15:31

    Thomas En Anneke:

    !Hola chica!

    Qué tal? Muy bien? La Paz y el hombres muy interesante? No hable espanol pero entiende si... Na zoveel natte dagen schijnt vanmiddag de zon in Amsterdam, gelijk een stuk aangenamer. Wat fijn dat je geen hoogteziekte hebt op die hoge berg, Lot. We genieten allemaal van je verhalen en plaatjes en zijn zo heel dichtbij je. Geniet! Liefs. Thomas & Anneke

  • 18 Februari 2009 - 17:11

    Sylke:

    Jeej, ik heb je weer eventjes kunnen zien:)! Ziet er leuk uit meis!

    X

  • 18 Februari 2009 - 20:45

    Frieda:

    Hi Lotte

    Wat ben jij in een groot avontuur beland zeg!!
    Ik heb jouw foto's bekeken. Ziet er leuk uit. Al moet ik wel bekennen dat jouw wijk er niet echt florissant uit ziet. En volgens jou moet dit toch een van de betere wijken zijn! Wat wonen wij in Nederland dan toch mooi!!
    Maar dat neemt niet weg, dat het toch een grote belevenis is. Je gaat vele indrukken opdoen de komende tijd. Ik ben best een beetje jaloers op je!
    Lotte, geniet van al het nieuwe wat op je pad gaat komen.

    XXX Frieda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2009

Laatste foto's

14 Juli 2009

Mijn thuis komst

09 Juli 2009

Laatste berichtje vanuit Bolivia

28 Juni 2009

Lago Titicaca, Isla del Sol y Copacabana

26 Juni 2009

Oma Rosita
Lotte

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 38737

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 16 December 2014

Van Guatemala stad naar Rio de Janeiro

12 Februari 2009 - 13 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: